12.-13. januára

13. ledna 2015 v 14:51 | Luví |  Môj zápisník
Vzhľadom na to, že som vstávala skoro do školy, a po škole už boli spolubývajúce doma, nestihla som si zacvičiť osamote, a izba je dosť malá na to, aby som cvičila v takom priestore, keď nám bolo toľko. Na posilovňu nechcem míňať peniaze, a behať som v tomto daždi a snehu ísť nemohla (už len päť minút čakania pred budovou, a bola som zmoknutá), tak som dnešok išla do školy aj zo školy peši, čo berie cez 20 minút. Okrem iného sme tiež boli nakupovať, takže pohyb bol aspoň nejaký. Ráno som bola v posilovni, cca 20 minút, ale pri tom som cvičila len 10, keďže sme tam boli viacerí, a školská posilovňa je dosť malá. Každopádne, hneď z rána som si dobre natiahla svaly :D Strava je taká nejaká, zakaždým som bola hladná, ale chvalabohu, som sa celkom kontrolovala vo vyberaní jedla v školskej jedálni (tie fajnové palacinky som si odpustila :D). Obed som si tiež rozdelila, vynechala som americké zemiaky s tatarkou, ale k rýži som mala trochu omáčky. No a tá kaša... To je škoda reči:D Povedzme, že som mala oddychový deň :D


12. januára:

Raňajky: Oriešková ovsená kaša Emco
Olovrant: 2 kiwi, pár suchárov
Obed: Dve malé žufanky hrachovej polievky, kuracie soté s dusenou ryžou
Desiata: ľadový šalát s cher. paradajkami, šalátovou uhorkou a s kyslou smotanou (menšia porcia)
Večera: Polovica pohánkovej bagetky (z Tesca), so zmesou balenej zeleniny z Tesca (šalát, kukurica, mrkva, atď), a krabie tyčinky s kyslou smotanou (všetko v jednom, bagetu som jedla pred tým, a kúsok k tomu).

Pitný režim: čistá voda, voda s citrónom, káva s trochou smotany a cukru, zelený čaj s citrónom
Pohyb: 10 necelých min. v školskej posilovni, chôdza pešo (3x 20 min.)


Tento deň bol celkom náročný, a pri tom jednoduchý. Čakala ma príprava na seminárku z chémie, čítanie, menšia grafická práca na praxi, dve cesty pešo na prax, čo je celkom kus, skoré vstávanie, upratovanie izby na intráku, samozrejme, cvičenie, a taktiež sme mali naplánovaný výletik von, čo nám pri dobrom počasí svedčalo. Skvelá náladička, dnešok bol skvelý deň. Akurát ma neuveriteľne bolelo brucho. Každopádne, cvičeniu som sa celkom oddala, a nemôžem povedať, že by som nebola spokojná. Dokonca som si vyslúžila kompliment za svoju postavu:D Čo sa jedla týka, mám málo peňazí, a nakúpila som si veľa týchto šalátových kravín, takže to nie je tak celkom pestré. Kým je super počasie, tak treba vyraziť von, mimochodom. Ak je aj u vás ;)

13. januára:

Raňajky: Polovica bagetovej pohánky so štyrma krabími tyčínkami
Olovrant: Actvia sladká biela, tri sucháre s dvomi krabími tyčinkami
Obed: Ľadový šalát s cher. paradajkami, šalát. uhorkou, s 2 krab. tyčínkami, a s kyslou smotanou
Desiata: Nescafé Classic Crema s nízkotučným mliekom a s cukrom (2. káva dňa :/)
Večera: zmes balenej zeleniny z Tesca (šalát, mrkva, kukurica-jedna v celej dávke:D) s hrsťou arašidov a s kyslou smotanou

Pitný režim: Čistá voda, oriešková káva s nízkotučným mliekom a s cukrom, trochu kokosovej vody, zelený čaj s citrónom.

Pohyb:
POP Pilates- Slimmer Inner Thighs & Runner's Calves - Toto cvičenie som celé zacvičila prvý krát, a opäť je to skvelé cvičenie s Casey, dobré na lýtka, na vnútornú stranu stehien, a aj na zadok. Týmto cvičením som dnes začala, a poviem vám, že nohám som nemohla dopriať pre začiatok nič lepšie:)
XHIT - Victoria's Secret Angel Butt Workout - celkom fajn cvičenie na zadok, okrem iného, aj trochu na chrbát.
Arms On Fire - POP Pilates - Toto tu už raz bolo, cvičila som ho asi 5. krát, a na ruky je viac ako dobré. Som v ňom prakticky začiatočník, dáva mi stále zabrať, ruky som nikdy nemala nejaké silné.
XHIT Sexy Back Workout - upokojujúce, oddychové, no na druhú stranu skutočne zaťažujúce chrbát, cvičenie. Je to zrejme niečo ako pilates, poprípade jóga, a je to určené, pochopiteľne na chrbát.
Flat Sexy Tummy - Provocative Yoga #3 - Nakoniec oddychovka, a poriadné natiahnutie, kvázi taký strečing. Toto cvičím asi tretí krát, behom pol roka, samozrejme, nie som ohybná, popravde ani trochu, ale o tom to je, aby som sa učinila ohybnejšou. Jógu chcem cvičiť už dlhšie, tak sa do nej postupne púšťam. Cvičila som však len osem minút, podľa videa, inak vám trénerka (?) dáva možnosť zastaviť video a robiť danú pózu ešte dve minúty.

Lúčim sa s vami, majte sa zatiaľ krásne, and stay motivated ;)
 


Komentáře

1 Jess Jess | Web | 13. ledna 2015 v 15:35 | Reagovat

ke 12.1.: Ty chodíš ráno do školní posilovny? Wow, tak to klobouk dolů! Já teda naštěstí, když chci doma cvičit, mám dost prostoru, a když by místo nebylo a bylo ošklivé počasí na běhání, mám doma i běžecký pás. :-) Co se jídla týče, nemělas to vůbec špatné. ;-) A chápu, že ve školní jídelně je ten výběr trochu omezený. :-D

ke 13.1.: To si děláš srandu, žes cvičila 5 cvičení z youtube, a pak jseště chodila venku?? 8-O Chtěla bych mít tolik času, co ty. :-D Máš to perfektní!

A teď ke tvé otázce na kávu - není až zas tak škodlivá, dokáže hodně rychle nakopnout metabolismus, ale na druhou stranu zatěžuje ledviny, a když si na ní zvykneš, je to stejné jako s jakoukoliv jinou drogou. Takže závěrem - všeho s mírou, nemusíš se bát si občas dát šálek kávy, ale nemělo by to být víc než 1 denně.

2 T.B. T.B. | Web | 13. ledna 2015 v 21:05 | Reagovat

Kráááásně jíš, krásný pohyb.. Závidím vám ten pohyb, fakt.. A školní posilku taky!!:)

3 Jess Jess | Web | 14. ledna 2015 v 9:33 | Reagovat

Moc děkuju za obdiv, já si ho vůbec nezasloužím, včera bylo poprvé, co jsem svůj plán dodržela přesně, předtím jsem vždycky aspoň trochu uhnula. :-) Tak ale vůbec jsi dobrá, že do té vaší posilky chodíš, určitě tam moc takových nebude (krom těch zmíněných nabušenců)!!! Neboj, za chvilku si svaly zvyknou a bude to v pohodě.
Když máš čas až takhle po praxi, tak to jsi hodně dobrá, že to takhle krásně stíháš! Já jsem cvičení po dobu zkouškového ve škole odložila stranou, ale hned jak dokončím poslední zkoušku, zase se na to vrhnu.
Cos měla vlastně za aktivity, než jsi cvičila?

4 Jade Jade | Web | 14. ledna 2015 v 19:57 | Reagovat

S tím cvičením u mě máš pravdu, měla bych spíše cvičit na celé tělo, ale nejdřív se chci zaměřit na své problematické partie.
S tím cvičením u tebe Tě opravdu obdivuji. :)
Také zkouším nějaké cvičení z youtube, XHIT Daily kanál je docela dobrý :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama