19. a 20. januára

20. ledna 2015 v 23:11 | Luví |  Môj zápisník
19. januára, 16:55: Tento rok nastane veľká zmena, cítim to v kostiach. Začínam sa meniť, cítim to na sebe, len si všímam, že niektorým ľuďom sa to príliš nepáči, a pomaly prichádzam o niektorých kamarátov. Dnešok bol psychicky otrasný. Opäť mám krče v bruchu, možno aj v žalúdku, a cítim, že je to preto, že počas víkendu nemala veľa zeleniny a ovocia. Vtedy boli ale horšie bolesti. Ide však o to, že sa mi dnes ozval kamarát s tým, že má extázu. Bolo ľahké to odmietnúť takto na diaľku, navyše koleso nie je moja parketa, a dúfam, že ani nebude. Horšie bolo odmietnúť kamarátku, ktorá býva kúsok od internátu, s tým, že si pôjdem zahuliť a pokecať na naše miesto. Opäť som sama na izbe, spolubývajúce sú choré, a tak som spočiatku chytala depky, hneď, ako som sem o štvrtej prišla. Bola som kúsok od toho, aby som si dala čokoládu. Cítim sa hrdo, myslím. Už sa predsa cítim lepšie, a lepšie aj vyzerám. Ibaže z toho učenia je mi zle, a to mám ešte čítať, a chcela som aj kresliť. Tak som si pustila film, najedla som sa, dala som si pauzu, pozrela sa do učenia a zacvíčila som si. Komunikujem s ľuďmi z brigády, a snažím sa dnes príliš neflákať, nedávať si druhú kávu dňa a neísť spať po polnoci.


Raňajky: Spodok plechovky arašídového másla, 5 kúsok sušienok Arónia
Svačina: Pistácie, čakanka
Obed: Tri knedle so šťavou z maďarského gulášu, celozŕnna čakanka, pistácie
Olovrant: Borovkový grécky jogurt so strúhaným kokosom a s hroznom, hrsť orieškov
Večera: Jeden Knäckenbrot cher. paradajkami

Pitný režim: Oriešková káva s cukrom, čistá voda
Pohyb: 20 minút Zumba Fitness Flat Abs
Arms on Fire Workout
2x 30 min. chôdze pešo


20. januára: Neberte si zo mňa príklad, som celkom v prdeli. Nestíham v škole jesť poriadný obed, a tak si obed dám až na internáte. A je to hrôza. Nie je to príliš zdravé, na večer sme si ešte spravili cestoviny, bola som hladná ako vĺk, som často podráždená, a tento týždeň mi to ani nevychádza s peniazmi, tak neviem,no. Čokoláde však odolávam, aj keď len tak tak. Asi budem piť viac kávy, pretože stále myslím len na sladké. Aj dnes sa mi ozvali kamaráti a volali ma von sa 'dať do pohody'. Takmer som išla. Pohyb nič moc, ale som neskutočne unavená, a navyše zajtra sa zrejme nájde viac času na cvičenie, zatiaľ si vystačím aj s chôdzou pešo. Uf, dúfam, že sa mi to zlepší, pretože moja nálada je strašne divná, mrhám časom, a pri tom takmer nič nerobím. Okrem seminárky.

Raňajky: káva, jabko
Desiata: šesť kokosových musli sušienok
Obed: jeden knäckenbrot s cher. paradajkami, mandle
Olovrant: 2 grécke jogurty (kvázi obed, po škole :D) s trochou hrozna, arašidy, struhaného kokosu
Večera: tvaroh so strúhaným kokosom, arašidy, piškóty, polovičnú porciu instantných cestovín

Pitný režim: káva, čistá voda (aj s citrónom)
Pohyb: 2x 30 minút chôdze pešo
cca 10 minút v školskej posilovni

 


Komentáře

1 N. N. | Web | 21. ledna 2015 v 0:30 | Reagovat

Je důležitý, že se cejtis lip a že úspěšně odolavas čokoládě. Preju pevny nervy i ve škole :):-)Extazi nebrat!!! Tráva? Když je to jednou za čas tak proč ne :)

2 Elena S. Elena S. | Web | 21. ledna 2015 v 7:32 | Reagovat

Když změníš některé návyky a cítíš se lépe, tak se najdou lidi, kterým je to trnem v oku, s tím počítej. Lidi si vedle někoho, kdo dělá něco jinak a je se sebou spokojený a šťastný, uvědomí, že jim třeba něco chybí a můžou ti tu spokojenost závidět.
Vlastně jsi to napsala hezky v minulém článku: "Ja to robím pre dobrý pocit, pre zdravie, pre objavenie niečoho nového, naberám na sebaúcte, a na sebadôvere. Nič nevie robiť také divy, ako zmena životného štýlu, ktorá vás môže posunúť kamkoľvek."
Jestli ti nejde o hubnutí, jen o životní styl, tak se toho drž. Jestli hubnout nepotřebuješ, proč by sis teda měla měřit pas... Že člověk jí zdravě, neznamená, že je posedlý štíhlou linií, je to životní styl. Já díky tomu víc sebedůvěry a sebeúcty získala. :-)
Jak to máš na tom intru? Hodněkrát jsem četla, že tam nevaří nic moc. :-x

3 Jess Jess | Web | 21. ledna 2015 v 10:23 | Reagovat

Tyhle jídelníčky nejsou tak výstavní, nemělas toho 19. po večeři hlad? A 20. to máš takové splácané, ale aspoň odoláváš čokoládě, jsi lepší než já. :-D

Na jednu stranu chápu, že odmítáš schůzky s kamarády, na druhou bys třeba s tou kámoškou mohla jít a nedat si cigo, ne? Zase abys kvůli té změně opravdu nepřišla o kamarády, to by byla škoda, byla bys sice zdravá a pěkná, ale opuštěná, což taky není fajn.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama