27. a 28. januára

28. ledna 2015 v 20:25 | Luví |  Môj zápisník
Srdečne zdravím! :)
Tak, a mám dva dni plnohodnotného jedenia za sebou, opäť sa cítim v hre, a opäť sa to všetko na mňa valí. Kým na začiatku som sa tomu venovala takmer celé dni (myšienkami najmä, a myslením na to, ako si zacvičím, alebo čo zjem), tak je to teraz už taká tradícia, a neviem, čo robiť ostatne. Bolia ma nohy, no necítim sa dobre vycvičená, proste mi toho prišlo málo, ale cvičím v klubovni po praxi, keďže už je plná izba, kým sa vrátim na intrák. Alebo vždy mi niekto nabehne na izbu uprostred cvičenia. A tam stihnem tak docvičiť toto jedno video s Denise. Chodievam síce pešo, ale bolí ma celé telo. Často bývam hladná, alebo nemám na nič chuť. Dnes som chcela ísť na menší výlet vlakom, ale tentokrát sa bojím íst sama, a všetkým sa nechce. Nechcem byť ako oni, na niečo stále čakať, ale čo budem robiť sama v cudzom meste, ktoré nepoznám? Nestíham sa ani venovať jóge, pretože ma tu všetci otravujú, a tak často iba čítam, alebo sa snažím spať, no neúspešne. Huh. Neverím, že to píšem, ale... Teším sa, až si doma (popri detskej oslave) budem môcť sama zacvičiť koľko toho len budem chcieť. Viac nemám čo napísať, proste... Nuda.


Raňajky: bananové palacinky
Desiata: dve mandarínky, tvarohová aktívia s príchuťou kakaa
Obed: polovica Tofu s dvoma knäckenbrotmi
Olovrant: zelený čaj s citrónom a cukrom, káva
Večera: Polovica odtučneného tvarohu s hrnčekom neolúpaných arašidov, so strúhaným kokosom

Pohyb: Denise Austin: Ultimate Fat Burn Workout
Pitie: Káva, čaj, čistá voda


Raňajky: tvarohová aktívia s príchuťou jahody, arašidy
Desiata: polovica tofu s dvoma knäckenbrotmi
Obed: polovica zelenej papriky s cottage cheese sýrom, dvoma knäckenbrotmi a s tromi cher. paradajkami, krátko po obede mandarínka
Olovrant: mini koláčik (ku karamelovej káve, na dve kúskutia :D), dve kiwi, polka tvarohu, arašidy, dve kocky horkej čokolády
Večera: kúsok ovocno-smotanovej torty (internátna akcia, rozlúčka s vychovávateľom), dva knäckenbroty s dvoma polievkovými lyžičkami cottage cheesse, dve cher. paradajkami

Pohyb: Denise Austin: Ultimate Fat Burn Workout
3x 30 min. chôdza pešo
Pitný režim: Čistá voda, 2x káva, zelený čaj s citrónom, karamelové kapučínu (menšia šálka)

 


Komentáře

1 Elena S. Elena S. | Web | 29. ledna 2015 v 7:27 | Reagovat

Jídelníčky vypadají dobře. :-) Dneska jsem snídala banánové lívanečky se sojovým jogurtem a pomerančem. Mám to moc ráda. :-) Kdybys bydlela na Moravě, tak bych na nějaký výlet do cizího města klidně jela. ;-) Najdi si na internetu, co tam je, naplánuj si to a klidně vyjeď sama. Vezmi foťák, kup si tam pohled... Já takhle jezdím fotit na jezdecké závody i do měst, která neznám a moc si to užívám, miluju cestování vlakem a to dobrodružství, když nevím, kde přesednout ma městskou dopravu. :-D

2 Jess Jess | Web | 29. ledna 2015 v 11:31 | Reagovat

Má milá, zase se na to cvičení tak neupínej, znám to od sebe, pak jednou budeš muset někam jít a budeš nervózní, protože si nestihneš zacvičit, je to závislost jako každá jiná. :-)
Co se týče jídelníčků - vždyť ty vůbec nemáš teplé obědy ani večeře, musíš mít hrozný hlad. O_O 2 knackebroty určitě nejsou hodnotným jídlem, zlato.
Držím palce.

3 Annie Annie | Web | 29. ledna 2015 v 14:28 | Reagovat

Máš úžasný blog, nechceš spřátelit? :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama